FAQ

Vind hier een antwoord op de meest gestelde vragen

Algemeen

Wat zijn de maximale afmetingen voor een voertuig in de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Beveren en Mechelen:
2,4m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 


Bornem:
2,1m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze medewerkers. Zij helpen je graag verder!

Hoe bekom ik een waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “aanvragen” kan je online je aanvraag voor een waskaart invullen.  Aansluitend houden wij dan je waskaart ter beschikking aan de balie in een vestiging naar keuze.  Naast je waskaart ontvang je dan ook een login met paswoord voor de registratie.

Wat is een Punto Blu unlimited abonnement?

keyboard_arrow_down

Met een Punto Blu unlimited abonnement kan je je voertuig voor een vast bedrag per maand zoveel keren laten wassen als je zelf wil maar beperkt tot één wasbeurt per dag.  Je kan kiezen uit 3 abonnementsformules.

Kan elk voertuig door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Spijtig genoeg kan niet elke voertuig door de wasstraat. Heeft je voertuig onderdelen die niet origineel door de fabrikant werden voorzien zoals bijvoorbeeld spoilers, dakdragers, ... dan kan je voertuig niet door de wasstraat. 

Pick-ups kunnen enkel door de wasstraat indien ze binnen de maximale afmetingen vallen en ook over een afgesloten kofferbak beschikken. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze operatoren. Zij helpen je graag verder!

Hoe registreer ik mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “registreren” kan je je waskaart activeren met de login code en paswoord dat je bij je kaart hebt ontvangen.

Welke formules zijn er allemaal?

keyboard_arrow_down

Punto Blu biedt 3 formules aan

  • Programma Clean aan 25 euro per maand
  • Programma Shiny aan 30 euro per maand
  • Programma VIP aan 35 euro per maand

Kan een cabrio door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Je kan met je cabrio zonder enkel probleem door de carwash. Wist je dat we speciale producten gebruiken die het linnen dak van je cabrio conserveren en zo beter beschermen tegen vuile en vocht?

Ik heb een waskaart maar geen login en paswoord?

keyboard_arrow_down

Kom met je waskaart naar een vestiging naar keuze. Daar kan onmiddellijk een login en paswoord worden afgedrukt waarmee je de regisratie van je waskaart kan voltooien.

Hoe kan ik een Punto Blu abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie aanmelden, kan je gemakkelijk een abonnement afsluiten voor één voertuig met één kenteken.

Het maandelijks abonnementsbedrag wordt d.m.v. een automatische domiciliëring van je rekening afgeschreven. 

Kan ik met mijn elektrische auto door de carwash?

keyboard_arrow_down

Die vraag snappen we heel goed, want je wil natuurlijk geen risico nemen met elektriciteit en water. Gelukkig hoef je je daarover geen zorgen te maken! Want net als bij een gewone auto zijn de accu en elektronica heel goed beschermd tegen vocht. Kom dus gerust langs bij Punto Blu en laat jouw elektrische auto shinen!

Hoe krijg ik een factuur?

keyboard_arrow_down

Ik heb mijn waskaart online opgeladen

•Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende transactie van de opwaardering

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload2

Ik heb mijn waskaart opgeladen via de kiosk

•Je krijgt je factuur wekelijks in je mailbox

•Vanaf dan kan je je factuur ook altijd downloaden via je online account

•Let op: check zeker ook je spambox als je de mail niet meteen terugvindt

Ik heb al een waskaart, kan ik dan een abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via je online account kan je makkelijk een abonnement afsluiten. Optie mijn abonnementen, kies het abonnement dat bij je voorkeur past, activeren en je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalapp van je bank.

Met welke producten werkt Punto Blu?

keyboard_arrow_down

Belangrijke vraag! Onze installaties werken volledig zuurvrij. Dit heeft niet enkel een positieve impact op bepaalde (metalen) onderdelen van je voertuig, maar ook op mens en milieu! Punto Blu werkt met biologisch afbreekbare premium producten van een gerenommeerd Duits merk op nano basis.

Kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Dat kan, stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor jou!

Hoelang duurt het voor het abonnement actief is?

keyboard_arrow_down

Je krijgt na registratie van je abonnement een bevestigingsmail. Eens je deze ontvangen hebt is je abonnement actief en kan je onmiddellijk gebruikmaken van je abonnement.

Heeft Punto Blu een mattenreiniger?

keyboard_arrow_down

We hebben in elke vestiging een mattenreiniger waar je gratis van gebruik mag maken. Deze borstelt jouw vloermatten in 1-2-3 weer helemaal proper, super handig!

Mijn nummerplaat is gewijzigd. Wat nu?

keyboard_arrow_down

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente
waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor je.

Hoe gaat een abonnement praktisch in zijn werk?

keyboard_arrow_down

Je abonnement is gekoppeld aan één nummerplaat. Onze scanapparatuur herkent je nummerplaat waardoor de slagbomen omhoog gaan en je kan doorrijden naar de wasstraat. Je gekozen abonnementsformule wordt automatisch doorgezet naar de sturing van de wasstraat. Je hoeft zelf niks meer te ondernemen. Makkelijk toch?

Kan ik een cadeaubon van Punto Blu aankopen?

keyboard_arrow_down

Je kan bij onze inkombalie vragen naar het Punto Blu-pakket. Dit is inclusief:
- Waskaart met een prepaid saldo naar keuze (vanaf 25 euro)

- Glasreiniger

- Cockpithandschoen en droogdoekje

& dit alles in een mooie cadeauverpakking!

Ik heb mijn verloren waskaart teruggevonden.

keyboard_arrow_down

We kunnen je waskaart deblokkeren.  

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je naam, adres, postcode en gemeente, waarop je waskaart geregistreerd werd met de vraag om je waskaart te deblokkeren.  Indien je reeds een vervangende waskaart hebt kregen kunnen we de kosten (5 euro) niet terugbetalen.

Hoe vaak mag ik mijn auto wassen met het Route Unlimited-abonnement?

keyboard_arrow_down

Kom je auto zo vaak wassen als je zelf wil, beperkt tot één wasbeurt per dag.

Werkt Punto Blu met nummerplaat herkenning?

keyboard_arrow_down

Wij werken inderdaad met nummerplaatherkenning. Naast een abonnement dat uiteraard werkt op basis van nummerplaatherkenning, kan je je waskaart ook aan een nummerplaat koppelen. Op deze manier hoef je geen fysieke waskaart meer te gebruiken. Makkelijk toch? Meer info zie FAQ “kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart”.

Ik ben mijn paswoord vergeten voor het online klantenportaal.

keyboard_arrow_down

Via deze link kan je je wachtwoord resetten. Inloggen doe je met je geregistreerd e-mailadres. Er wordt aansluitend een link verstuurd met een unieke code waarmee je je wachtwoord kan resetten.

Kan ik met mijn abonnement in alle vestiging terecht?

keyboard_arrow_down

Met je Route Unlimited-abonnement kan je in alle vestigingen van Punto Blu terecht.

Kan ik bij Punto Blu terecht voor mijn bedrijfswagen(s)?

keyboard_arrow_down

Ja! Punto Blu laat jouw wagenpark stralen zodat je bijzonder professioneel voor de dag komt. Check hier alle voordelen!

Kan ik mijn prepaid waskaart opzeggen en het tegoed terugvragen?

keyboard_arrow_down

Het prepaid saldo kan niet teruggevraagd worden en dient volledig besteed te worden aan carwashbeurten- of producten.

Kan ik een factuur krijgen van mijn abonnement?

keyboard_arrow_down

Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende maandelijkse transactie

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload

Kan ik bij Punto Blu mijn automatten sprayen met een geur?

keyboard_arrow_down

Jazeker, na je wasbeurt kan je je automatten sprayen met een van deze heerlijke geuren: 

Dennenboom - vanille - nieuwe auto

Kunnen er meerdere waskaarten gekoppeld worden aan mijn account?

keyboard_arrow_down

Dat kan zeker. Stuur een mail met je account ID en de te koppelen nummerplaten eventueel met naam en voornaam van de bestuurder en wij koppelen dit voor jou in je account. Je account ID kan je terugvinden in je online account.

Kan ik van abonnementsformule wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je abonnementsformule te wijzen.

Rechts optie “aanpassen soort abonnement”  De wijziging gaat pas in tegen de volgende betaaltermijn.

Heeft Punto Blu enkel wasstraten of kan ik ook mijn auto zelf wassen in een box?

keyboard_arrow_down

Wie graag zijn auto zelf een grondige poetsbeurt geeft, kan elke dag terecht in onze selfcarwashes in Beveren en Bornem. Naast je auto kan je ook perfect je fiets of motor wassen in onze selfcarwash. Daarvoor hebben we speciaal handige fietsenhouders om je tweewieler schoon te maken.

Is een waskaart noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van het prepaid saldo?

keyboard_arrow_down

Niet noodzakelijk, op voorwaarde dat je nummerplaat is geregistreerd in het systeem en gekoppeld aan je account.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je rekeningnummer te wijzen.

Rechts optie “betaalmethode / rekeningnummer wijzigen”  De wijziging gaat in tegen de volgende betaaltermijn.

Kan ik mijn prepaid saldo omzetten naar een abonnement onbeperkt wassen?

keyboard_arrow_down

Dit is niet mogelijk. Je dient (vooraf) het prepaid saldo volledig op te gebruiken.

Mijn waskaart is defect, wat nu?

keyboard_arrow_down

Meld je vooraf even aan bij een van onze operatoren, zij helpen jou graag verder. Ofwel wordt er een nieuwe kaart gekoppeld aan je account -hiervoor wordt 5 euro in mindering gebracht van je prepaid saldo- ofwel maak je gebruik van het cameraherkenningssysteem en wordt je nummerplaat gratis gekoppeld.

Kan ik met mijn waskaart in alle vestigingen terecht?

keyboard_arrow_down

Je kan met je Punto Blu waskaart in alle vestigingen terecht.

Waskaart

Wat zijn de maximale afmetingen voor een voertuig in de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Beveren en Mechelen:
2,4m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 


Bornem:
2,1m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze medewerkers. Zij helpen je graag verder!

Hoe bekom ik een waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “aanvragen” kan je online je aanvraag voor een waskaart invullen.  Aansluitend houden wij dan je waskaart ter beschikking aan de balie in een vestiging naar keuze.  Naast je waskaart ontvang je dan ook een login met paswoord voor de registratie.

Wat is een Punto Blu unlimited abonnement?

keyboard_arrow_down

Met een Punto Blu unlimited abonnement kan je je voertuig voor een vast bedrag per maand zoveel keren laten wassen als je zelf wil maar beperkt tot één wasbeurt per dag.  Je kan kiezen uit 3 abonnementsformules.

Kan elk voertuig door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Spijtig genoeg kan niet elke voertuig door de wasstraat. Heeft je voertuig onderdelen die niet origineel door de fabrikant werden voorzien zoals bijvoorbeeld spoilers, dakdragers, ... dan kan je voertuig niet door de wasstraat. 

Pick-ups kunnen enkel door de wasstraat indien ze binnen de maximale afmetingen vallen en ook over een afgesloten kofferbak beschikken. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze operatoren. Zij helpen je graag verder!

Hoe registreer ik mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “registreren” kan je je waskaart activeren met de login code en paswoord dat je bij je kaart hebt ontvangen.

Welke formules zijn er allemaal?

keyboard_arrow_down

Punto Blu biedt 3 formules aan

  • Programma Clean aan 25 euro per maand
  • Programma Shiny aan 30 euro per maand
  • Programma VIP aan 35 euro per maand

Kan een cabrio door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Je kan met je cabrio zonder enkel probleem door de carwash. Wist je dat we speciale producten gebruiken die het linnen dak van je cabrio conserveren en zo beter beschermen tegen vuile en vocht?

Ik heb een waskaart maar geen login en paswoord?

keyboard_arrow_down

Kom met je waskaart naar een vestiging naar keuze. Daar kan onmiddellijk een login en paswoord worden afgedrukt waarmee je de regisratie van je waskaart kan voltooien.

Hoe kan ik een Punto Blu abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie aanmelden, kan je gemakkelijk een abonnement afsluiten voor één voertuig met één kenteken.

Het maandelijks abonnementsbedrag wordt d.m.v. een automatische domiciliëring van je rekening afgeschreven. 

Kan ik met mijn elektrische auto door de carwash?

keyboard_arrow_down

Die vraag snappen we heel goed, want je wil natuurlijk geen risico nemen met elektriciteit en water. Gelukkig hoef je je daarover geen zorgen te maken! Want net als bij een gewone auto zijn de accu en elektronica heel goed beschermd tegen vocht. Kom dus gerust langs bij Punto Blu en laat jouw elektrische auto shinen!

Hoe krijg ik een factuur?

keyboard_arrow_down

Ik heb mijn waskaart online opgeladen

•Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende transactie van de opwaardering

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload2

Ik heb mijn waskaart opgeladen via de kiosk

•Je krijgt je factuur wekelijks in je mailbox

•Vanaf dan kan je je factuur ook altijd downloaden via je online account

•Let op: check zeker ook je spambox als je de mail niet meteen terugvindt

Ik heb al een waskaart, kan ik dan een abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via je online account kan je makkelijk een abonnement afsluiten. Optie mijn abonnementen, kies het abonnement dat bij je voorkeur past, activeren en je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalapp van je bank.

Met welke producten werkt Punto Blu?

keyboard_arrow_down

Belangrijke vraag! Onze installaties werken volledig zuurvrij. Dit heeft niet enkel een positieve impact op bepaalde (metalen) onderdelen van je voertuig, maar ook op mens en milieu! Punto Blu werkt met biologisch afbreekbare premium producten van een gerenommeerd Duits merk op nano basis.

Kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Dat kan, stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor jou!

Hoelang duurt het voor het abonnement actief is?

keyboard_arrow_down

Je krijgt na registratie van je abonnement een bevestigingsmail. Eens je deze ontvangen hebt is je abonnement actief en kan je onmiddellijk gebruikmaken van je abonnement.

Heeft Punto Blu een mattenreiniger?

keyboard_arrow_down

We hebben in elke vestiging een mattenreiniger waar je gratis van gebruik mag maken. Deze borstelt jouw vloermatten in 1-2-3 weer helemaal proper, super handig!

Mijn nummerplaat is gewijzigd. Wat nu?

keyboard_arrow_down

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente
waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor je.

Hoe gaat een abonnement praktisch in zijn werk?

keyboard_arrow_down

Je abonnement is gekoppeld aan één nummerplaat. Onze scanapparatuur herkent je nummerplaat waardoor de slagbomen omhoog gaan en je kan doorrijden naar de wasstraat. Je gekozen abonnementsformule wordt automatisch doorgezet naar de sturing van de wasstraat. Je hoeft zelf niks meer te ondernemen. Makkelijk toch?

Kan ik een cadeaubon van Punto Blu aankopen?

keyboard_arrow_down

Je kan bij onze inkombalie vragen naar het Punto Blu-pakket. Dit is inclusief:
- Waskaart met een prepaid saldo naar keuze (vanaf 25 euro)

- Glasreiniger

- Cockpithandschoen en droogdoekje

& dit alles in een mooie cadeauverpakking!

Ik heb mijn verloren waskaart teruggevonden.

keyboard_arrow_down

We kunnen je waskaart deblokkeren.  

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je naam, adres, postcode en gemeente, waarop je waskaart geregistreerd werd met de vraag om je waskaart te deblokkeren.  Indien je reeds een vervangende waskaart hebt kregen kunnen we de kosten (5 euro) niet terugbetalen.

Hoe vaak mag ik mijn auto wassen met het Route Unlimited-abonnement?

keyboard_arrow_down

Kom je auto zo vaak wassen als je zelf wil, beperkt tot één wasbeurt per dag.

Werkt Punto Blu met nummerplaat herkenning?

keyboard_arrow_down

Wij werken inderdaad met nummerplaatherkenning. Naast een abonnement dat uiteraard werkt op basis van nummerplaatherkenning, kan je je waskaart ook aan een nummerplaat koppelen. Op deze manier hoef je geen fysieke waskaart meer te gebruiken. Makkelijk toch? Meer info zie FAQ “kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart”.

Ik ben mijn paswoord vergeten voor het online klantenportaal.

keyboard_arrow_down

Via deze link kan je je wachtwoord resetten. Inloggen doe je met je geregistreerd e-mailadres. Er wordt aansluitend een link verstuurd met een unieke code waarmee je je wachtwoord kan resetten.

Kan ik met mijn abonnement in alle vestiging terecht?

keyboard_arrow_down

Met je Route Unlimited-abonnement kan je in alle vestigingen van Punto Blu terecht.

Kan ik bij Punto Blu terecht voor mijn bedrijfswagen(s)?

keyboard_arrow_down

Ja! Punto Blu laat jouw wagenpark stralen zodat je bijzonder professioneel voor de dag komt. Check hier alle voordelen!

Kan ik mijn prepaid waskaart opzeggen en het tegoed terugvragen?

keyboard_arrow_down

Het prepaid saldo kan niet teruggevraagd worden en dient volledig besteed te worden aan carwashbeurten- of producten.

Kan ik een factuur krijgen van mijn abonnement?

keyboard_arrow_down

Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende maandelijkse transactie

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload

Kan ik bij Punto Blu mijn automatten sprayen met een geur?

keyboard_arrow_down

Jazeker, na je wasbeurt kan je je automatten sprayen met een van deze heerlijke geuren: 

Dennenboom - vanille - nieuwe auto

Kunnen er meerdere waskaarten gekoppeld worden aan mijn account?

keyboard_arrow_down

Dat kan zeker. Stuur een mail met je account ID en de te koppelen nummerplaten eventueel met naam en voornaam van de bestuurder en wij koppelen dit voor jou in je account. Je account ID kan je terugvinden in je online account.

Kan ik van abonnementsformule wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je abonnementsformule te wijzen.

Rechts optie “aanpassen soort abonnement”  De wijziging gaat pas in tegen de volgende betaaltermijn.

Heeft Punto Blu enkel wasstraten of kan ik ook mijn auto zelf wassen in een box?

keyboard_arrow_down

Wie graag zijn auto zelf een grondige poetsbeurt geeft, kan elke dag terecht in onze selfcarwashes in Beveren en Bornem. Naast je auto kan je ook perfect je fiets of motor wassen in onze selfcarwash. Daarvoor hebben we speciaal handige fietsenhouders om je tweewieler schoon te maken.

Is een waskaart noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van het prepaid saldo?

keyboard_arrow_down

Niet noodzakelijk, op voorwaarde dat je nummerplaat is geregistreerd in het systeem en gekoppeld aan je account.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je rekeningnummer te wijzen.

Rechts optie “betaalmethode / rekeningnummer wijzigen”  De wijziging gaat in tegen de volgende betaaltermijn.

Kan ik mijn prepaid saldo omzetten naar een abonnement onbeperkt wassen?

keyboard_arrow_down

Dit is niet mogelijk. Je dient (vooraf) het prepaid saldo volledig op te gebruiken.

Mijn waskaart is defect, wat nu?

keyboard_arrow_down

Meld je vooraf even aan bij een van onze operatoren, zij helpen jou graag verder. Ofwel wordt er een nieuwe kaart gekoppeld aan je account -hiervoor wordt 5 euro in mindering gebracht van je prepaid saldo- ofwel maak je gebruik van het cameraherkenningssysteem en wordt je nummerplaat gratis gekoppeld.

Kan ik met mijn waskaart in alle vestigingen terecht?

keyboard_arrow_down

Je kan met je Punto Blu waskaart in alle vestigingen terecht.

Abonnement

Wat zijn de maximale afmetingen voor een voertuig in de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Beveren en Mechelen:
2,4m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 


Bornem:
2,1m hoog en 2,2m breed (inclusief spiegels). Bandenmaat kan tot 32cm breed en bandhoogte moet minimum 6cm zijn. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze medewerkers. Zij helpen je graag verder!

Hoe bekom ik een waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “aanvragen” kan je online je aanvraag voor een waskaart invullen.  Aansluitend houden wij dan je waskaart ter beschikking aan de balie in een vestiging naar keuze.  Naast je waskaart ontvang je dan ook een login met paswoord voor de registratie.

Wat is een Punto Blu unlimited abonnement?

keyboard_arrow_down

Met een Punto Blu unlimited abonnement kan je je voertuig voor een vast bedrag per maand zoveel keren laten wassen als je zelf wil maar beperkt tot één wasbeurt per dag.  Je kan kiezen uit 3 abonnementsformules.

Kan elk voertuig door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Spijtig genoeg kan niet elke voertuig door de wasstraat. Heeft je voertuig onderdelen die niet origineel door de fabrikant werden voorzien zoals bijvoorbeeld spoilers, dakdragers, ... dan kan je voertuig niet door de wasstraat. 

Pick-ups kunnen enkel door de wasstraat indien ze binnen de maximale afmetingen vallen en ook over een afgesloten kofferbak beschikken. 

Ben je niet zeker? Vraag even advies bij een van onze operatoren. Zij helpen je graag verder!

Hoe registreer ik mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie “registreren” kan je je waskaart activeren met de login code en paswoord dat je bij je kaart hebt ontvangen.

Welke formules zijn er allemaal?

keyboard_arrow_down

Punto Blu biedt 3 formules aan

  • Programma Clean aan 25 euro per maand
  • Programma Shiny aan 30 euro per maand
  • Programma VIP aan 35 euro per maand

Kan een cabrio door de wasstraat?

keyboard_arrow_down

Je kan met je cabrio zonder enkel probleem door de carwash. Wist je dat we speciale producten gebruiken die het linnen dak van je cabrio conserveren en zo beter beschermen tegen vuile en vocht?

Ik heb een waskaart maar geen login en paswoord?

keyboard_arrow_down

Kom met je waskaart naar een vestiging naar keuze. Daar kan onmiddellijk een login en paswoord worden afgedrukt waarmee je de regisratie van je waskaart kan voltooien.

Hoe kan ik een Punto Blu abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via deze link, optie aanmelden, kan je gemakkelijk een abonnement afsluiten voor één voertuig met één kenteken.

Het maandelijks abonnementsbedrag wordt d.m.v. een automatische domiciliëring van je rekening afgeschreven. 

Kan ik met mijn elektrische auto door de carwash?

keyboard_arrow_down

Die vraag snappen we heel goed, want je wil natuurlijk geen risico nemen met elektriciteit en water. Gelukkig hoef je je daarover geen zorgen te maken! Want net als bij een gewone auto zijn de accu en elektronica heel goed beschermd tegen vocht. Kom dus gerust langs bij Punto Blu en laat jouw elektrische auto shinen!

Hoe krijg ik een factuur?

keyboard_arrow_down

Ik heb mijn waskaart online opgeladen

•Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende transactie van de opwaardering

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload2

Ik heb mijn waskaart opgeladen via de kiosk

•Je krijgt je factuur wekelijks in je mailbox

•Vanaf dan kan je je factuur ook altijd downloaden via je online account

•Let op: check zeker ook je spambox als je de mail niet meteen terugvindt

Ik heb al een waskaart, kan ik dan een abonnement afsluiten?

keyboard_arrow_down

Via je online account kan je makkelijk een abonnement afsluiten. Optie mijn abonnementen, kies het abonnement dat bij je voorkeur past, activeren en je wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalapp van je bank.

Met welke producten werkt Punto Blu?

keyboard_arrow_down

Belangrijke vraag! Onze installaties werken volledig zuurvrij. Dit heeft niet enkel een positieve impact op bepaalde (metalen) onderdelen van je voertuig, maar ook op mens en milieu! Punto Blu werkt met biologisch afbreekbare premium producten van een gerenommeerd Duits merk op nano basis.

Kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart?

keyboard_arrow_down

Dat kan, stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor jou!

Hoelang duurt het voor het abonnement actief is?

keyboard_arrow_down

Je krijgt na registratie van je abonnement een bevestigingsmail. Eens je deze ontvangen hebt is je abonnement actief en kan je onmiddellijk gebruikmaken van je abonnement.

Heeft Punto Blu een mattenreiniger?

keyboard_arrow_down

We hebben in elke vestiging een mattenreiniger waar je gratis van gebruik mag maken. Deze borstelt jouw vloermatten in 1-2-3 weer helemaal proper, super handig!

Mijn nummerplaat is gewijzigd. Wat nu?

keyboard_arrow_down

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je nummerplaat, naam, adres, postcode en gemeente
waarop je waskaart geregistreerd werd. Wij regelen dit verder voor je.

Hoe gaat een abonnement praktisch in zijn werk?

keyboard_arrow_down

Je abonnement is gekoppeld aan één nummerplaat. Onze scanapparatuur herkent je nummerplaat waardoor de slagbomen omhoog gaan en je kan doorrijden naar de wasstraat. Je gekozen abonnementsformule wordt automatisch doorgezet naar de sturing van de wasstraat. Je hoeft zelf niks meer te ondernemen. Makkelijk toch?

Kan ik een cadeaubon van Punto Blu aankopen?

keyboard_arrow_down

Je kan bij onze inkombalie vragen naar het Punto Blu-pakket. Dit is inclusief:
- Waskaart met een prepaid saldo naar keuze (vanaf 25 euro)

- Glasreiniger

- Cockpithandschoen en droogdoekje

& dit alles in een mooie cadeauverpakking!

Ik heb mijn verloren waskaart teruggevonden.

keyboard_arrow_down

We kunnen je waskaart deblokkeren.  

Stuur een mail naar info@puntoblu.be met je naam, adres, postcode en gemeente, waarop je waskaart geregistreerd werd met de vraag om je waskaart te deblokkeren.  Indien je reeds een vervangende waskaart hebt kregen kunnen we de kosten (5 euro) niet terugbetalen.

Hoe vaak mag ik mijn auto wassen met het Route Unlimited-abonnement?

keyboard_arrow_down

Kom je auto zo vaak wassen als je zelf wil, beperkt tot één wasbeurt per dag.

Werkt Punto Blu met nummerplaat herkenning?

keyboard_arrow_down

Wij werken inderdaad met nummerplaatherkenning. Naast een abonnement dat uiteraard werkt op basis van nummerplaatherkenning, kan je je waskaart ook aan een nummerplaat koppelen. Op deze manier hoef je geen fysieke waskaart meer te gebruiken. Makkelijk toch? Meer info zie FAQ “kan ik een nummerplaat koppelen aan mijn waskaart”.

Ik ben mijn paswoord vergeten voor het online klantenportaal.

keyboard_arrow_down

Via deze link kan je je wachtwoord resetten. Inloggen doe je met je geregistreerd e-mailadres. Er wordt aansluitend een link verstuurd met een unieke code waarmee je je wachtwoord kan resetten.

Kan ik met mijn abonnement in alle vestiging terecht?

keyboard_arrow_down

Met je Route Unlimited-abonnement kan je in alle vestigingen van Punto Blu terecht.

Kan ik bij Punto Blu terecht voor mijn bedrijfswagen(s)?

keyboard_arrow_down

Ja! Punto Blu laat jouw wagenpark stralen zodat je bijzonder professioneel voor de dag komt. Check hier alle voordelen!

Kan ik mijn prepaid waskaart opzeggen en het tegoed terugvragen?

keyboard_arrow_down

Het prepaid saldo kan niet teruggevraagd worden en dient volledig besteed te worden aan carwashbeurten- of producten.

Kan ik een factuur krijgen van mijn abonnement?

keyboard_arrow_down

Log via je account in met je e-mailadres en paswoord

•Ga naar “Mijn Transacties”

•Ga naar de betreffende maandelijkse transactie

•Klik op het pdf-icoontje en je factuur wordt gedownload

Kan ik bij Punto Blu mijn automatten sprayen met een geur?

keyboard_arrow_down

Jazeker, na je wasbeurt kan je je automatten sprayen met een van deze heerlijke geuren: 

Dennenboom - vanille - nieuwe auto

Kunnen er meerdere waskaarten gekoppeld worden aan mijn account?

keyboard_arrow_down

Dat kan zeker. Stuur een mail met je account ID en de te koppelen nummerplaten eventueel met naam en voornaam van de bestuurder en wij koppelen dit voor jou in je account. Je account ID kan je terugvinden in je online account.

Kan ik van abonnementsformule wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je abonnementsformule te wijzen.

Rechts optie “aanpassen soort abonnement”  De wijziging gaat pas in tegen de volgende betaaltermijn.

Heeft Punto Blu enkel wasstraten of kan ik ook mijn auto zelf wassen in een box?

keyboard_arrow_down

Wie graag zijn auto zelf een grondige poetsbeurt geeft, kan elke dag terecht in onze selfcarwashes in Beveren en Bornem. Naast je auto kan je ook perfect je fiets of motor wassen in onze selfcarwash. Daarvoor hebben we speciaal handige fietsenhouders om je tweewieler schoon te maken.

Is een waskaart noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van het prepaid saldo?

keyboard_arrow_down

Niet noodzakelijk, op voorwaarde dat je nummerplaat is geregistreerd in het systeem en gekoppeld aan je account.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

keyboard_arrow_down

Via je online account op de portal site heb je de mogelijkheid om je rekeningnummer te wijzen.

Rechts optie “betaalmethode / rekeningnummer wijzigen”  De wijziging gaat in tegen de volgende betaaltermijn.

Kan ik mijn prepaid saldo omzetten naar een abonnement onbeperkt wassen?

keyboard_arrow_down

Dit is niet mogelijk. Je dient (vooraf) het prepaid saldo volledig op te gebruiken.

Mijn waskaart is defect, wat nu?

keyboard_arrow_down

Meld je vooraf even aan bij een van onze operatoren, zij helpen jou graag verder. Ofwel wordt er een nieuwe kaart gekoppeld aan je account -hiervoor wordt 5 euro in mindering gebracht van je prepaid saldo- ofwel maak je gebruik van het cameraherkenningssysteem en wordt je nummerplaat gratis gekoppeld.

Kan ik met mijn waskaart in alle vestigingen terecht?

keyboard_arrow_down

Je kan met je Punto Blu waskaart in alle vestigingen terecht.